VoIP-telefonie
Telefoondiensten
‘Voice over IP’ of ‘IP-telefonie’, het klinkt ingewikkelder dan het is. Het enige wat u nodig heeft is een internetverbinding, een VoIP-telefoon en natuurlijk een VoIP-abonnement. In Nederland hebben we een van de beste internetverbindingen ter wereld. VoIP is vrijwel geschikt voor iedereen in Nederland. Wanneer u zowel een VoIP-telefoon, een internetverbinding en als een VoIP-account van Infra VOIP hebt, is het als het ware ‘click-and-go’.
Infra VOIPDe intercom: uw toegang tot het gebouw
Intercoms zijn de toegangscommunicatie van uw voordeur, slagboom of aan het hekwerk van uw bedrijfspand. Wij hebben er een aantal geselecteerd voor u. Wij maken onderscheid tussen 2 soorten: intercoms met audio en intercoms met video en audio. Tevens kunt u een VoIP-abonnement afsluiten speciaal voor uw intercom.
Receptie op afstand
Een bemande receptie is kostbaar, maar heeft ook de meerwaarde van de persoonlijke touch. Een receptie vervangen door een intercom is daardoor niet altijd een passende optie. Met de 2-weg video- en spreek-luisterverbinding van de receptiezuil of wandzuil, kunt u uw klanten altijd goed te woord staan. Ook is dit een stuk persoonlijker dan een intercom. De receptiezuil is standaard uitgerust met 1 knop waarmee de klant een vooraf ingesteld nummer kan bellen. Het is ook mogelijk om meerdere knoppen te installeren. Dit is handig voor een pand waarin meerdere bedrijven zijn gepositioneerd. Hierdoor kan een bezoeker gericht een bedrijf of een bepaalde afdeling bellen.
Download onze brochure voor meer informatie.
Remote ReceptionUw eigen telefooncentrale in de Cloud
Een telefooncentrale (PBX) is noodzakelijk om naar andere nummers te kunnen bellen. Het installeren en onderhouden van een PBX vergt veel tijd en geld. Ook kan het erg complex zijn. Infra VOIP biedt daarom een alternatief op de traditionele telefooncentrale. Namelijk een telefooncentrale in de Cloud!
Een VoIP-telefooncentrale is uw eigen persoonlijke telefooncentrale. Hierdoor bent u niet meer afhankelijk van een tweede partij. U kunt hierdoor alles zelf gemakkelijk en snel regelen. Naast dat u beschikt over uw eigen telefooncentrale, biedt vele functies en gebruiksgemak. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om eenvoudig een keuzemenu samen te stellen, maar u kunt ook gebruik maken van smartphones.