Over ons

Al sinds 1997 zijn wij gedreven vanuit de techniek en hebben wij ons ontwikkeld tot een toonaangevend bedrijf in beveiligings-, telecom-, infrastructuur- en
power solutions oplossingen en projecten. Wij besteden veel aandacht aan de technische doelstellingen van een project. Daarnaast maken wij ook oplossingen op basis van de techniek en de wensen van onze klanten. Dit betekent voor u als klant, dat er een voorstel wordt verzorgd waarbij de prijs-prestatieverhouding van een oplossing doorslaggevend is, met oog voor kwaliteit en realiseerbaarheid. Wij zorgen er dan ook voor dat alle werkzaamheden, ongeacht de omvang van het project, op hoog niveau worden uitgevoerd. Daarom zijn wij al meer dan 25 jaar een betrouwbare partner voor onze nationale en internationale klanten. Onze slogan is dan ook: “Big enough to cope and small enough to care

Klantgerichte aanpak
Al onze enthousiaste medewerkers hebben jarenlange kennis en ervaring. Zij denken graag met u mee door middel van persoonlijk advies. Het verzorgen van een passende offerte naar onze klanten en garant staan voor een betrouwbaar en bedrijfsvaardige installatie, vinden wij niet meer dan vanzelfsprekend.

Wij bieden u de oplossing!
Omdat telecommunicatie en beveiliging steeds meer met elkaar verweven zijn, speelt Infratech in op de vraag om al deze projecten tezamen in één keer bij haar klanten te verwezenlijken. Of u nu gebruik wilt maken van internetdiensten, zoals een telefooncentrale in de Cloud, beveiliging van uw bedrijfspand, de inrichting van datacommunicatieruimten of softwarematige oplossingen. Ook voor niet-standaard geleverde diensten of producten kunt u bij ons terecht.

Kwaliteit
Dankzij de tevredenheid die onze (inter-)nationale klanten uitspreken, is Infratech een gerenommeerde organisatie. Ook zijn wij gecertificeerd door brancheverenigingen en leveranciers. Hierdoor bent u als klant ervan verzekerd dat de (service-)werkzaamheden en het projectmanagement op hoog niveau worden uitgevoerd en dat Infratech voldoet aan de standaard voor betrouwbaarheid en hoge graad van dienstverlening.

Service en onderhoud

Het belang van onderhoud op uw producten en systemen kan niet genoeg benadrukt worden. Preventief en correctief onderhoud bepalen tenslotte het goed functioneren, maar ook de continuïteit van uw bedrijf, en verlengen daardoor uiteindelijk de levensduur van uw producten en systemen.

Voor de instandhouding van diverse systemen kunt u bij Infratech ook terecht voor service-, onderhoud- en beheerabonnementen met gegarandeerde responsetijden. Dit betekent een contract met daarbij inbegrepen correctief en/of preventief onderhoud (ter voorkoming van storingen) en bij calamiteiten een volledige dekking van uren en materiaal. Dit betekent duidelijkheid en zekerheid. Infratech kent diverse onderhoudsvormen met daarbij behorende standaardtarieven. Dit betekent duidelijkheid en geen onaangename verrassingen achteraf.

Maatwerk
Het is ook mogelijk om af te wijken van onze standaard onderhoudsvormen. Softwaremutaties kunnen bijvoorbeeld deel uitmaken van de overeenkomst. Op basis van uw wensen doen wij u een passend voorstel.

24/7 Helpdesk
Infratech beschikt over een 24/7 helpdesk die graag voor u klaar staat bij storingen en u ook graag ondersteunt bij vraagstukken. Onze helpdeskmedewerkers spreken meerdere talen, waardoor wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.

Via ons klantportaal kunt u een serviceaanvraag inschieten en de status van de serviceaanvraag volgen. Uiteraard kunt u onze expertise ook inzetten voor het realiseren van deeloplossingen, tijdelijke oplossingen, beheeractiviteiten middels onze service-op-afstand diensten of ter ondersteuning van uw eigen organisatie.

Neem contact op